Értékelés: 3-as (Tűrhető)

Ingyenes.

Ingyenes,lényegre törő, egyszerűen fogalmazott. De talán túl nyers, mintha a testépítéssel foglalkozó Emberek értelmi színvonala ezt követelné meg. A lényeg tényleg benne van, de ha valaki a gyúrás mellett a felyében lévő fehérjéket is tartja annyira mint a tejsavót, akkor annak nem ez lesz a sport bibliája. Amerikai stílusú szöveg Magyar olvasóknak. A tizenéveseknek “be” fog jönni.

Ingyenes.Zsolt
Jó alap.

A laikusoknak illetve a fél-analfabétáknak szinte tökéletes, de van benne 2-3 fogalmi tévedés melyek egészségügyi szempontból sajnos egyáltalán nem helytállók. (pl.: vitamin adagolás, jelenkori zöldségek, gyümölcsök tápanyagtartalma, paraszimpatikus és enterális rendszer működésének teljes figyelmen kívül hagyása) Ezzel együtt hasznosnak találom.

Jó alap.Balázs
Pár hiányosság / Jó

Maga az irás teljesen jó, viszont sajnos még mindig nincs arról szó, hogy aki kemény fizikai munkát végez és hozzáteszem – ( nem a 8 órás nappali munka, ücsörgős..stb ) hanem aki pl 3 műszakozik 12 órában vagy mint én 3*12 óra nappal 3 nap pihi 3*12 óra éjszaka 3 nap pihi. Ilyenkor hogyan kéne ezt az egészet megvalósitani, mert eggyenlőre nem kivitelezhető. Hozzáteszem gyárban dolgozom és kőkemény fizikai munka, főleg jobboldali váll és 2 kezü alkarra megy rá. Nem hiszem, hogy ez esetben meg elvárnátok a munkahely váltást mert ugyebár Magyarországon vagyunk és nem olyan egyszerü munkahelyet váltani sem, főleg mivel ezek mind pénz kérdése… Ilyenkor ugrik az osztott hétfő-szerda-péntek féle edzés mivel tolódnak a napok és nem lehet ugyanarra az időpontra osztani a dolgokat, illetve amikor átáll az ember olyankor gyakorta 24 órát fenn van, hogy felkészüljön az éjszakára és forditva is igaz, és nem hiszem, hogy ezzel csak én vagyok egyedül, a többiek nevében is beszélek.

Pár hiányosság / JóVenya